DSC_7410

Predstava: Ubiti Zorana Đinđića 12. marta u Mikser House-u

„Ubiti Zorana Đinđića“ politički kabare, gorak i tačan, u kome je prikazana banalnost velikog zla odigraće ponovo u Beogradu 12. marta. Izvođenje predstave održaće se u Mikser House-u u 21 čas. Broj ulaznica je ograničen, a dostupne su na svim prodajnim mestima Gigs Tix-a po ceni od 500 dinara.

Pozorišni komad nastao u produkciji Studentskog kulturnog centra Novi Sad po motivima istoimene drame koju su napisali Rajko Đurić i Zlatko Paković, a adaptaciju i režiju ove drame potpisuje Zlatko Paković.

U predstavi igraju Emina Elor, Jovana Stipić, Milijana Makević, Nikola Đuričko, Igor Filipović i Bojan Dimitrijević. Scenografiju je uradio Nikola Džafo, muziku je komponovao Božidar Obradinović, tekst songova je napisao Tomislav Marković. Dizajn plakata Vladimir Strajnić.

DSC_3316

Predstava „Ubiti Zorana Đinđića“ igrana je više od 30 puta. Pored uvek rasprodatih igranja na matičnoj sceni u SKCNS Fabrici u Novom Sadu gde je i dalje na repertoaru ,zapažena izvođenja su joj bila na Bitef Festivalu gde je bila u Glavnom programu 2013. godine, Novom Pazaru, Beogradu, Subotici, Somboru, Zrenjaninu, Beču, Zgrebu kao i na raznim regionalnim festivalima.

REČ REDITELJA

Na atentat na Đinđića treba gledati đinđićevski. Istina se ne nalazi, dakle, u motivima za ubistvo premijera, nego u rezultatima tog ubistva. Dosta se govorilo o izvršiocima, vreme je da govorimo o korisnicima atentata. Predstava „Ubiti Zorana Đinđića“ je osveta svima onima koji su priželjkivali Đinđićevo ubistvo i njime se okoristili. Njima se treba izrugivati na smrt, jer oni čine sve da građani i građanke Srbije budu nezadovoljni i sumorni. Predstava je poput sna, poput onog sna iz kojeg se budimo od sopstvenog smeha. Ali, buđenje je košmarno, jer se budimo u jalovoj stvarnosti, bez perspektive za one koje volimo. Ovde i sada hoćemo da dostignemo ironiju koja ume osvetnički da likuje nad grozom i da razveselimo Đinđićevu sen.
Zlatko Paković

DSC_7376

IZVOD IZ KRITIKE:

„Jednočasovni brehtijanski dramski igrokaz igran na periferiji Novog Sad logično je zatvaranje jednog tematskog kruga.“
Teofil Pančić, Vreme.

„Važna i moćna predstava, izraz snage sinkretičkog i kritičkog pozorišta – gde je svaki element važan i dinamički usklađen – u kontrapunktu i u redosledu – sve to, iako pokazuje crnu sliku stvarnosti – osvetljava je superiornim kritičkim i kreativnim svetlom koje obećava, traži i garantuje – OPTIMIZAM! Čestitam!“
Goran Cvetković, Radio Beograd Drugi Program.

DSC_7425

„Predstava „Ubiti Đinđića“ je više nego uspešna. Tu, dame i gospodo, politika nijednog trenutka nije nadjačala umetnost, iako je reditelj, uz pomoć sjajne ekipe glumica i glumaca, na scenu novosadske „Fabrike“ izveo sve ključne personae dramatis iz devedesetih i sa početka dvehiljaditih. Više je, međutim, udarao po znanim nam i kobnim patriotskim matricama koje u ovoj zemlji prikrivaju mnoga nepočinstva. Paković ih je prikazao onakvima kakvi vaistinu jesu – kao opasne klovnove, a ne onako kako si oni laskaju sebi – kao istorijske ličnosti.“
Svetislav Basara, Danas

„Reditelj Gorčin Stojanović dodaje: “Mislim da je ova predstava potvrda da pozorište ima moć, isključivo i samo onda ako je samo pozorište. Ova predstava je odlična i ona je na visokom izvođačkom nivou”. Norbert Šinković Radio Slobodna Evropa

„…predstava Zlatka Pakovića priziva demone koji se kikoću, cere, bauljaju, divljaju, šmrču, felaciraju, slave, urlaju i seru od sreće kroz fabričku halu u kovitlacu „mračnog kabarea” ovog pozorišta koje ne zna za milost. A i zašto bi? Demoni su pobedili, srpska Valpurgija je u svom čistom elementu. Đinđiću odajemo poštu ćutanjem dužim od minuta, tokom kojega svako od nas iz publike zabada pogled u beton i stidi se, za sve ostale, oduvek i zauvek.“ Novica Milić, Peščanik